Page 5 - Media Expres nr. 12 / decembrie 2021
P. 5

LEGISLAȚIE  SATELIT RADIO  DTH  TV  CABLU  AUTORITĂȚI
                                                                                   TV




 Bucatele de Crăciun în decembrie la   TV1000 are un nou logo din


 TV Paprika    8 decembrie






          Compania  Viasat  World,  care  deține  familia  de   diferită  pentru  fiecare  canal.  Fiecare  la ora 16:00, iar “Magnolia”, cu Tom
                                                               element se închide cu același cadru,  Cruise  și  Julianne  Moore,  este
          televiziuni pay­tv TV1000, a anunțat schimbarea      cu noul logo în centru.   programat luni, 27 decembrie, la ora
          logo­ului și a imaginii acestora din 8 decembrie,        Noua   prezentare   exprimă  22:00.
          cu ținta de a reflecta și îmbunătăți experiența de   perfect,  crede  compania,  marca   Telespectatorii  au  la  dispoziție
          vizionare  a  filmelor  acasă,  fie  acestea  clasice   TV1000 ­ contemporană, interesantă  două  blocuri  de  filme  fantastice  la
          sau noi descoperiri.                                 și  atractivă  pentru  diferite  categorii  TV1000:
                                                               demografice.                  Sezonul  Comediei,  în  fiecare
                                                                   Această   nouă   înfățișare  seară până în 19 decembrie, prezintă
              Potrivit  unui  comunicat  difuzat  televiziunile  TV1000  așa  cum  sunt,   susține  linia  de  filme  oferite  de  o selecție de filme care aduc râsul pe
          de  companie,  logo­ul  reîmprospătat  oferind  în  același  timp  spațiu  pentru   TV1000 în decembrie.   buze  în  timpul  sezonului  festiv,
          și  noul  pachet  de  elemente  de  evoluție  pe  măsură  ce  acestea  se   Printre  cele  mai  importante  inclusiv “Unfinished Business”, “View
          branding  on­air,  social  și  digital  sunt  dezvoltă,  Viasat  World  a  încheiat  un   titluri  difuzate  pe  tot  parcursul  From  the  Top”,  “Anchorman:  The
          introduse  începând  cu  data  de  8  parteneriat  cu  studioul  de  creație   perioadei  festive  se  numără  “The  Legend   of   Ron   Burgundy”,
          decembrie,  ele  fiind  dezvoltate  și  parizian 17 Mars.   Internship”,  cu  Vince  Vaughn  și  “Pineapple   Express”,
          executate  în  întregime  de  către   Întruchipând  promisiunea  unei   Owen Wilson, miercuri, 1 decembrie,  “Adventureland”, “Down With Love” și









































                                                               de  la  ora  22:00,  trilogia  “House  “The Informant”.
          designerul   de   creație   Keith  varietăți  uriașe  în  conținutul  acestor   Party”  cu  Christopher  Reid  și   Vedetele   TV1000   conține
          Livingstone.              televiziuni, studioul a creat o singură   Christopher  Martin,  având  premiera  titluri  difuzate  în  fiecare  zi  începând
              Noul  logo  a  fost  conceput  mișcare  a  camerei  în  jurul  semnului   pe parcursul a trei nopți consecutive,  cu  20  decembrie,  sărbătorind  unele
          pentru  a  fi  întâi  de  toate  digital,  iconic  al  celor  patru  mărci:  duo­ul   între 7 și 9 decembrie, la ora 22:00,  dintre  cele  mai  mari  vedete  de  la
          imprimând prospețime și îndrăzneală  stea ­ cerc. Marca este plasată într­o   “What  Happens  in  Vegas”,  cu  Hollywood.  Între  ele,  se  numără
          mărcii, cu un aspect simplu, limpede,  succesiune de universuri cinematice,   Cameron  Diaz  și  Ashton  Kutcher,  “Fight   Club”,   “The   Revenant”,
          premium.                  fiecare făcând referire la un gen sau   luni,  13  decembrie,  de  la  ora  21:00.  “Unforgiven”,  “Noah”,  “The  Lost
              Pentru  a  crea  un  set  de  o  temă  recunoscută,  cu  propriul  stil   În  plus,  franciza  “Big  Momma”  va  fi  Boys”,   “L.A.   Confidential”,
          elemente  de  identificare  care  să  grafic  și  design  sonor. Aceasta  este   difuzată  pe  tot  parcursul  zilei,  “Philadelphia”,  “The  Big  Short”  și
          reprezinte   în   mod   autentic  completată  de  o  temă  muzicală   sâmbătă, 19 decembrie, începând de  “Revolutionary Road”.


                                                                                                              5
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10